Wednesday 14 September 2011

Kebasahang


# I have 3 pairs of black shoes. Tapi saya ni tidak berfikiran jauh ke hadapan & saya ingat saya mampu survive dengan sepasang kasut sahaja. Hasilnya, kaki saya sakit akibat kasut yang ketat {or maybe my feets are getting bigger? :P} Wearing flats & sandals has never felt this good! And kalau ada masa, saya suka berkaki ayam {with socks on of course}, contohnya semasa dalam library seperti dalam gambar di atas

# Apabila terserempak dengan senior Part 2 LL.B {baik lelaki mahupun perempuan}, saya akan berasa malu & rendah diri, lantas tunduk memandang lantai sambil senyum sebagai tanda hormat -.-'

# I hereby declare myself as a loyal customer of Pak Mat's nasi lemak. It's as cheap as RM1.30 per bungkus {di top up juga dengan 3 biji kuih selepas itu. Hehe!} which can make me full until evening, Alhamdulillah

# I'm in Group LWH1D, Firm 1. There are 6 people {including moi} in my firm & our Senior Partner is Yana. Our firm's name is Fatin Liyana & Co

# I take bath at 6:30 am & arrive at the office slash classroom at 7:45 or 7:50 am. So far, berjaya punch card before 8:00 am tanpa sebarang halangan. Woots!

# I appreciate my bed more than everything now & juga sudah berjaya master the art of sleeping on the chair dengan bergayanya dalam masa 1 hari

# Saya selalu berasa homesick sekarang

# Haih, tiba-tiba saya teringat kenangan lama & berasa sedih. Mungkin saya harus tidur sekarang. Selamat malam kawan-kawan. Assalamualaikum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...