Thursday 1 September 2011

Raya 1432H With Pak Chu Lah Clan

Here are some of my favourite pictures of the first day of Raya which took me like a day to finish editing them. Talk about juggling between Raya, basuh pinggan & curi-curi masuk bilik edit gambar. Hehe!

View more pictures here. Tqvm :)

Which one do you prefer?

Ma famille
Patutnya the theme for this year is peach -.-' 

The ladies of the house, or more like the juruletihs of the day. Hehe!

Sungguh natural muka mek. Adakah itu bermakna mek adalah seorang pembasuh pinggan yang sejati? *shows off a sponge & Axion*

Syakir, mengapakah awak suka senyum comel sebegitu?

Oleh kerana Mek {no, not me} refused to wear her black jubah & go for yellow instead, maka kami telah melantik beliau sebagai ketua nasyid group kami. Sampai terpejam-pejam mata Mek. Hehe!

Nasa is so gedik & Mek menjadi mangsa -.-'

Kakak let me use her camera {tqvm!}, so semangatla sikit nak mengambil gambar. My camera is so nazak, I'm afraid that I've to menumpang kasih on my friends' cameras during my graduation ceremony this October T_T Abah said digicam in Mekah are so murah but why o why didn't you buy one for meeeee? *menangis dalam bantal teresak-esak*

Sebagai tanda perhargaan kepada Kakak, maka terimalah gambar ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...