Wednesday 7 December 2011

Sakik Gigi

I've been suffering from the wisdom teethache {note the plural} since July 2008. Gigi-gigi itu tumbuh dengan perlahan. Saya syak sebab space yang tidak mencukupi untuk mereka membesar {?} hingga menyebabkan kesakitan yang teramat. Mereka telah memberikan tekanan kepada saya

"Don't mess with me. Xoxo!"

Saya rasa, the pain comes once in 3 months. Apabila sakit itu datang, gusi saya akan membengkak hingga menyukarkan proses menggosok gigi. Kesakitan itu juga turut memberi impak kepada telinga & leher saya. Bengkak hingga menyukarkan saya menelan, hatta saliva sendiri. Aktiviti cakap-cakap juga terpaksa dikurangkan kerana bahagian dalam kulit pipi saya di mana gigi itu tumbuh sudah terkoyak & kadang-kadang saya tergigit bahagian itu apabila sedang makan atau bercakap T_T

So much information shared, I assume?

Mungkin harus berjumpa dentist secepat mungkin. Tapi bila, you tell me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...