Sunday 13 July 2014

Iftorrrr

Assalamualaikum & happy Ramadhan day 15! Alhamdulillah

Honestly, I'm not a fan of Ramadhan buffet simply because I find it leceh to eat cepat-cepat sebab nak kejar solat Maghrib. Makan pun tak puas & kenyang walhal bayar mahal

Instead, I prefer to have my buka meals served on my table without having to queue scooping the food onto my plates. Boleh borak-borak with the family/friends while waiting for azan Maghrib sambil selfie. Anyone with me? Hehe!

Anyhow, had a chance to have iftorrrr with my friend, Diha last Friday. Dah nama tak suka buffet, so we opted for something simple, fast but worth the money & perut pun 'Like' yakni ......

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Lols! So hip ayte? I know! Ada tak suara-suara sumbang yang kedengangarn berkata "Iftorrrr kat Kenny Rogers Roasters pun nak blog jugak ke?"

Eh, haruslah! Bukan everyday mek iftorrrr kat luar bersama kawan (-kawan) & bukan every year mek makan kat restaurant ni. The first & last time was in 2011 kot? Lols!



Had an iftorrrr with the Parents at this one restaurant in Wakaf Che Yeh yesterday but no picture to share sebab hp was out of battery. Heh! But I'm looking forward for another iftorrrr session with Ira & Aliaa this week. InsyaAllah

Rindu zaman uni dulu iftorrrr ramai-ramai dengan kawan-kawan. Tapi bab heret kaki to bazar Ramadhan kat Dataran Cendekia, UiTM S.Alam after classes tu yang paling tak like. Rasa macam ada ketulan-ketulan batu yang berat kat kaki. Dah la penat, ramai orang pulak tu. Lambat sikit, lauk-lauk ada ape jeeee. Memang feeling-feeling dendang perantau sangat masa tu T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...