Saturday 3 March 2012

Tahun Melawat Kelantan 2012


Slept at 5 a.m yesterday morning. Despite had 2 & half hours of sleep only, I followed my Parents to Medan Ilmu, K.Bharu for a weekly Kulliyah delivered by YAB Menteri Besar Kelantan. In conjunction with Majlis Pelancaran Tahun Melawat Kelantan 2012, there are other special programmes as well. Pagi tadi ada ceramah dari Ustaz Dato' Abu Hassan Din Al-Hafiz & from the MB himself

Dataran Ilmu penuh, as usual walaupun hujan sedikit. Alhamdulillah, masih ramai yang dahagakan ilmu agama :)


Perbandaran Baru Tunjung is so dekat with my house. Wish I could extend my holidays T_T Ceramah Ustaz Idrus pun tak sempat nak pergi walaupun mek & Ma beriya nak pergi before Asar

Esok bas pukul 9 a.m & packing is 70% done. Pening kepala tak cukup tidur. Haruskah tidur sekejap? But if tidur, memang tak sekejap lah. Seronok pulak tengok Tommy tidur like a boss on my bed. Tsk! 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...